Kolared

Kolared

12 juli 2012

BORÅS!

Efter lunch idag tog vi oss en liten utflykt till Borås, hade många affärer att beta av. Fick utnyttjat två wrapp-presentkort bla. Blev 2 muggar, en boll och kaffe. PERFEKT!

Passade även på att handla på city gross, snacka om billigt.

Elsa har sprungit lös och skojat och haft sig i affärerna. Som på stadium när hon fick syn på provrummen, så sprang hon fram och tillbaka. Gömde sig och kollade speglen, jag tittade bort för en sekund då hörde jag bara -Nej.. oh.. nej. Antar att Elsa vart och kikat in hos en som provade. Kunde inte annat än att små le.

Resan till och från Borås roade Elsa sig med min telefon, hon bara älskar att pilla på den. Har ju laddat hem en del barn-appar. Nån som har tips på nya bra barn.appar kanske?
Jag vet en pappa som vill köpa ny leksak till Elsa.. ha ha..

Nu ska jag dricka upp min öl sen blir det sängen. Är helt slut!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar