Kolared

Kolared

5 juli 2012

MDNA!

Vilken fantastisk kväll jag nu sitter och tänker tillbaka på som jag och Martin fick igår i Göteborg.

Åkte iväg tidg eftermiddag för att först uträtta lite ärrenden, sen hade vi jätte tur och hittade parkering bara 5 miniter bort från Ullevi. Sen gick vi till en resturang och käkade. Jag hade som sagt chafför så jag drog i mig några öl. Dom smakade underbart!


När klockan närmade sig halv åtta, åtta gick vi bort mot arenan. Jag fick givetvis uppsöka toa direkt efter alla mina öl..

Sen begav vi oss in. Jag köpte en öl och bara njöt av det fina vädret i väntan på MADONNA.
Klockan gick och vi undrade när förbandet skulle starta, han startade 20.30. Det var en DJ vid namn Martin Solveig som körde 1 timma. Riktigt bra med god blandning.


Men när han slutadt spelat ökade förväntingen ännu mer om att få se denna stjärna på scen.. men väntan blev lång.. och ganska jobbig..


Klockan blev 22.00.. ingen Madonna.. inte förren klockan  slog 22.30 ganska exakt började showen. Och vilken inledning. WOW!


Hon körde i 1timma och 50minuter. För att summera det hela skulle jag säga att jag har hittat minst 2-3 nya favorit låtar, härliga effekter. Lite segt mellan varven, och saknaden var stor efter mer gamla låtar. Men när det var BRA, var det riktigt BRA!

Det som drog ner det hela var att man var helt slut efter alla väntan så till sist var vi helt slut. Men jag är mäkta imponerad av denna kvinna, otroligt glad över att jag och min kära Martin fick denna kvällen tillsammans på tu man hand.

Jag somnade på stuts med ett leende på läpparna och försöker hålla mig fast vi glädjen och känslan när hon spelade GANG BANG, då var adrenalinet på TOPP!

Johanna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar