Kolared

Kolared

28 juli 2010

Trött efter en heldags utflykt.

Började utflykten med första stoppet på Tavernan där vi år en god lunch innan vi åkte vidare till Gällstad. Blev lite shopping, 2 par legging och en tröja till mig.


Sen var det fika hos Maj och Börje som är goda vänner till Margareta. Var även en sväng på kyrkogården och gick en prommenad i värmen.


Men nu är jag helt slut.. var uppe till halv två inatt och ropade på Flugan för att han skulle komma in. Men det gjorde han dessvärre inte så han har sovit ute inatt eller så är det våra grannar som kidnappat han. Om det är så blir jag både lessen och arg. Ska allt ta mig ett snack med dom.


Måste även berätta om gårdagen när jag målade. Vem tror du inte kom och hoppade upp på det nymålade staketet.. jo Flugan. Han var helt vit under magen... så vi fick jaga han med vattenkannan och en trasa för att få bort det.. ja vad ska man säga.. Han är allt en riktig tok!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar