Kolared

Kolared

23 juli 2010

Heldag i Kungsbacka igår!

Blev en heldag igår i Kungsbacka, var nog inte här hemma förren vid 7-tiden. Det var jätte roligt att komma iväg lite + att träffa Elin! Blev lite shopping, som ni såg på bilden 2 par skor till Elsa, Peltor hörselskydd till Elsa, 2 pjamas, strumpor och leggings som var på halva rea-priset. Så det blev billigt, jag hittade ett linne på rean och en skjorta på H&M.


På vägen hem så åkte jag in på hemmakväll för att hyra den nya Wallander- VITTNET. Jag satt som på nålar för det var så spännande, och tårarna kom tillslut också. Var verkligen bra. Kan jag varmt rek.


Idag ska jag ner till Kinna en sväng, blir att handla lite och göra lite andra små ärrenden. Och kanske blir det att avsluta dagen med ett glas vin eller två, är ju trots allt både semster och fredag.


Johanna.

2 kommentarer:

  1. Shopping i Kungsbacka är bäst!

    SvaraRadera
  2. Ja, shoppingen i Kungsbacka kan ingen klaga på! =)

    SvaraRadera