Kolared

Kolared

24 juli 2010

Fredagen.

Igår efter lunch kom Janne hit och skulle med Martin ut i båten och fiska lite. Jag och Elsa satte oss i bilen för att åka till Kinna. Lämnade Elsa hos sin morfar medans jag flängde runt i olika affärer för att handla mat, lämna tillbaka filmen, köppa Snabba Cash... kollade in filmen igår lite snabbat och om man tittar noga ser man mig i en spegelbild i den korta scenen jag var med i. Ha ha.


Sen blev det avslutning med taco här hemma, grabbarna hade fått varsin gädda men slängde i dom igen så det blev ingen grillad fisk. Gott det var med taco, för att göra ett litet uppehåll i allt grillande.


Janne åkte hem och jag, Martin, Elsa och Flugan satte oss framför tv:n för att titta på Livvakterna, Har sett den många gånger men den håller klassen.


Idag vet jag inte vad som händer, kanske krypa ner i sängen en stund till. Elsa vaknade 06.30, inte van vid det. Brukar ju vakna runt 08.00 annars.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar