Kolared

Kolared

16 juli 2010

Kalmar.

Igår kväll kom vi hem efter våran tur i Kalmar. Har haft det jätte bra. Har ju vart hos Martins morbror och hans fru. Dom är helt underbara människor, så gästvänliga, att man inte vet hur man ska kunna tacka.


Vi har shoppat i stan, gått i stadsparken, kollat in Kalmars slott, badat i Hagapark på Öland, spelat minigolf m.m


Men resan hem igår var seg, trodde aldrig vi skulle komma hem. Men hem kom vi! På dit vägen besökte vi Kosta outlet där jag shoppade lite kläder till Elsa från polarn o pyret, 2 klänningar, 1 par shorts, 1 par leggings och sockar. Var halvapriset eller lite billigare. Så det var bra priser. Sen blev det en tur till Mickis fabriksbutik på hemvägen, där kan man snacka om billigt, vad sägs som en lära gå vagn för 129:-.


I onsdags firade jag och Martin två år som förlovade, så vi begav oss ut i Kalmars uteliv för att ta en öl och en drink tillsammans medans Elsa var med farmor. Då sa Martin att jag får ett smycke av honom jag länge velat ha, från familjesmykcken. Så nu är det bara att beställa. PUSS PÅ DIG ÄLSKLINGEN MIN!


 


Johanna.


 


SDC10677.JPG


 


SDC10679.JPG


 


SDC10686.JPG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar