Kolared

Kolared

10 sep. 2009

Möte, Netto och Flugan.

Idag har vi haft möte, så kallat Apt-möte. Alltid kul att träffas en gång i månaden och utbyta tankar och ideér. Särskilt för oss som jobbar själva, vilket jag gör. Så nästa vecka ska jag åka till Skövde över dagen med jobbet, då blir det städmässa. Kul att komma ut lite ibland.


Sen var jag ju givetvis tvungen att åka till Netto som hade nyöppning idag. Var fina fräscha lokaler. Men jag kan inte förstå folk som tydligen hade stått utanför och köat kl 07.00 imorse (butiken öppnade 08.00 idag), då har man inte mycket annat för sig...


Nu för en liten stund sedan tänkte jag att jag var tvungen att gå och kolla till vart Flugan var för jag hade inte sett han på ett tag. Jag gick och letade, ropade... men jag hittade honom inte. Men så öppnade jag dörren till toaletten, då satt han där på taositsen.. antagligen hade inte Martin sett honom springa in när han stängde dörren innan vi skulle äta. Så min lilla älskling hade vart där i ca en timma. Dåligt samvete har jag nu, att jag inte tittade till han tidigare...


Nu ska jag göra färdigt maten Martin ska ha med sig till jobbet imorrn sen blir det idol.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar