Kolared

Kolared

27 sep. 2009

Härliga söndag.

Känns som en riktigt härlig och mysig Söndag. Gick upp ganska sent, åt frukost tillsammans med en nya tidning jag köpte igår. Tagit mig en dusch, och nu sitter jag vid datorn och har det bra. Snart får det nog bli en kopp te också.


Inget stress, eller så. Kunde gå upp när jag ville, utan någon klocka som ringde. Och när jag vaknade ligger min älskling (Flugan) vid mina fötter. Kan det bli bättre, jo skulle ju vart och Martin vore här. Men det var kul att han kom ut lite igår, han behövde det. Var länge sedan han var ute med Yasin. Och ibland är det skönt att vara själv också..


Om ett par timmar ska jag och Mamma åka till Gekås och se om vi kan göra några fynd. Trodde inte att jag behövde nått på Gekås men nu på morgonen har jag redan fått ihop en lista. KONSTIGT!?..


Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar