Kolared

Kolared

20 sep. 2009

Härliga höstdagar!

Helt underbart varje dag man inser att det är en underbar fin höstdag ute. Vi fick ingen sommar men vi får och har en fantastiskt fin höst.


Martin har precis åkt iväg till Kinna, han ska fixa det sista på min bil. Han håller på att göra den skinande fin. Spänd på att se resultatet sen.


Så jag har satt igång här med att röja och städa. Men känns inte så kul att gå inne i detta vädret så jag tror att jag ska ta mig en kaffepause och gå ut och sätta mig i solen en stund.


I eftermiddag kommer Margareta hit (Martins mamma), då ska vi gå ut i skogen och se om vi kan hitta nån svamp. Jag har vart lite dålig på att vara ute nu det sista så det var säkert 2 veckor sedan jag var och plockade svamp, så jag har stora förhoppningar på att hitta en hel del.


Nä, får väl fortsätta här så jag har fått gjort nånting innan Martin är tillbaka...


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar