Kolared

Kolared

26 sep. 2009

Jobb, trädgården och besök.

Nu fick jag en stund över att sätta mig vid datorn. Har jobbat idag också. Har gått bra. Efter jobbet gick jag och mamma en sväng till Kappahl och Lindex. På Kappahl blev det inhandlat ett par trosor, och på Lindex en topp eller tunika kanske man ska säga. Var ju bra rabatter idag så man får ju passa på..


Sen kom jag hem här och Martin var i full gång med att rensa och göra fint i trädgården. Jag släppte ut Flugan och han hade roligt tillsammans med Martin så länge inte fyrhjulingen var på.. så sprang han in till mig. Han är så rädd för det höga ljudet. Medans mina grabbar var ute har jag fixat med tvätten och damsugit lite.


Nu inom en timma åker Martin och så kommer mamma, pappa och Jonte hit och käkar med mig och Flugan. Martin och Yasin ska ut ikväll.. till Sigges loge närmare bestämmt.


Så inatt blir Flugan min sängkompis.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar