Kolared

Kolared

4 dec. 2017

Underbara lediga dag!

Idag började min dag tidigt trots att jag var ledig, varför då tänker du. Gekås tänker jag. Ja där har jag spenderat största delen av dagen tillsammans med mamma och mormor. Vi har haft det så mysigt, ingen stress bara shopping, fika, lunch m.m 

Hem kom jag med massa julklappar, och fina inköp. Elsa har vart hos morfar. Väl hemma var det bara att bära in kassarna och packa väska till simskola, jag hade lovat Elsa att vara med och bada idag men kände inte för det men besvikelsen i hennes ögon när jag sa det gjorde att jag genast ångrade mig och packade en väska till mig också. Och det är jag tacksam för. För det var så roligt, och jag fick simmat lite också. Tack Elsa för att du övertalade mig.

Nu säger jag godnatt och laddar för en rolig dag att se fram emot, jobb, sluta tidigt och julbord. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar