Kolared

Kolared

13 dec. 2017

Pinchos, sjuk och Carolina Gynning!

Igår kväll var jag tillsammans med mitt gamla arbetslag och åt mat på pinchos i Borås. Jätte trevligt.





Kände mig förkyld men att det nog inte skulle bli värre, men vad hände? Jo idag vaknade jag utan röst. Ont i kroppen igen, har klarat mig igenom dagen med nöd och näppe. Men 7-18 tar på krafterna. Ber om ursäkt om jag vart konstig idag men inte känt mig som mig själv. Blir gott att vila imorrn, för imorrn blir det en dag hemma. 

Jag hoppas dock av hela mitt hjärta att jag orkar gå om så bara en stund på morgondagens roligheter som jag köpt biljetter till. Carolina Gynning kommer och visar sina produkter av smycken och inredning på Kinna krog. En stark kvinna jag berundrar på många sätt! 

Nu ska jag försöka hålla tyst, ( så jag räddar min röst), och vila mig frisk..trött på denna skiten.

Godnatt! 
Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar