Kolared

Kolared

20 dec. 2017

Julavslutning.

Nu är jag tillbaka efter feber och förkylning. Dock är jag så trött ikväll men blir väl så när msn väl kommit igång efter att ha vart sjuk. 

Är ledig imorrn så det är skönt, då väntas julavslutning i kyrkan för Elsa. Tycker verkligen att det är en fin tradition Örbyskolan har. Sen väntas fika eller lunch i byn tänkte jag innan Elsa sen ska till farfar medans jag ska klippa och färga mitt hår. På tal om hår då var det igår dags för Elsa att få klippt sitt hår, inget som var så populärt för hon ville ju ha långt hår. När jag sen hämtade henne och dags att åka till frisören blev det nått annat att hon funderat på att klippa av ganska mycke. Men hon visste inte om hon vågade. Men efter några korta funderingar så var hon så modig och klippte av 15 cm, hon blev så fin! 





Tänk att denna tjej ger mig så mycket kärlek varje dag, jag älskar dig så min bästa Elsa! 

Godkväll! 

Johanna.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar