Kolared

Kolared

29 juni 2014

Slapp helg!

Denna helg har vi mer eller mindre bara slappat, och ena delen av mig har älskat det. Då jag inte vet när sist vi bara var helt hemma. Men samtliga blir jag/vi rastlösa så i eftermiddag fick det bli en tur till Borås för att shoppa lite vi behövde så som ny stekpanna, USB minne och lite annat plock. 

Ikväll när Elsa hade lagt sig tog jag fram sifferpärlorna jag beställt, för att göra armband och halsband med våra telefonnummer till Elsa som hon kan ha när man ska ut på aktiviteter i sommar. 


Man får väl trots allt hoppats att de inte ska komma till nytta, men man vet ju aldrig vad som kan hända och ändå skönt att kunna göra allt man kan för att om det skulle ske förhoppningsvis snabbt kunna återförenas. 

Nu blir det snart natten. För en kollega ringde mig här ikväll så det blev heldag på jobbet imorrn, härligt! 

Godnatt! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar