Kolared

Kolared

2 juni 2014

Förskolan får många + i kanten idag!

Idag när jag kom och hämtade Elsa stod hon med fröken och åt glass. Jag kommenterade detta och fick då veta att Elsa precis ramlat och slagit sig rejält. Och att då ska man minsann få glass! Blir glad i hela själen när jag ser att dom gör dessa små men värdefulla gester. Elsa hade genast blivit gladare givetvis! 

Vet inte om det syns så tydligt på bilden men hon hade 3 plåster på ena benet, 2 på det andra och ett på handen. Min lilla tjej som hade sprungit lite för fort! 


Elsa som igentligen inte skulle vara på förskolan imorrn blev inbjuden 08.30-13.30 då dom imorrn ska ha avslutning på sitt tema imorrn med lite fika och lek med deras båt dom byggt. Även det känns kul när dom säger till och vill att hon ska vara med! 

Och en annan stor sak för Elsa var att idag fick hon följa med till bokbussen. Det var minsann spännande och vet du mamma jag fick ett jääättte långt kvitto! Goding! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar