Kolared

Kolared

9 juni 2014

ME&I

Jag bara måste få berätta om lite gobitar mitt favorit märke me&i har. För idag jag har nämligen lagt in en beställning. Och här kommer några av sakerna jag köpt.

peacebuses

En cool unisex t-shirt som känns så där härligt retro.

paisley fluid pants

Ett par fulsnygga men ursköna boxor. Sköna vet jag att dom är för jag har dom redan i svart.
Dessa byxor tänker jag matcha med denna överdel som även den är köpt på samma ställe.
penguin top

Jag började som köpare av bara barnkläder, som jag var väldigt nöjd med när Elsa var liten. De har alltid hållt bra i tvätten både vad det gäller färg och form. Så för ett par år sen provade jag att handla även till mig själv. Och nu är jag fast, nästan hela min gaderob är full med me&i-plagg. Allt från snygga klänning till nattlinne.

Dom har även börjat med "sommarpriser" på utvalda varer så ta dig en titt du också vetja!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar