Kolared

Kolared

24 juli 2013

Vaken.

En av biverkningarna med mina tabletter jag äter är "kill i benen" och svårt att sova. Vilket jag märker av då jag som idag vakna första gången 04.30. Somnade ju dock om men är nu vaken igen. 

Vi är nere i Kärradal, hos farfar och Siv. Visste först inte om jag skulle orka. Men det har jag gjort. Och inte blir jag ju bättre av att bara sitta hemma heller. Så igår började vi med ett strandbesök. Sol, bad! Det fina igår var att det blåste lite, vilket gjorde att jag orkade vara med på stranden för att sitta mitt i solen just nu är ingen höjdare. 



Hemma i huset igen la jag mig på soffan en halvtimma innan jag fixade till mig, för vårt mål var att gå till solbacken och käka och vara med på popquiz. Var riktigt trevligt! 


Jag och Elsa somna helt utslagna när vi var hemma igen efter 22.00. Elsa hade inte heller sovit middag, + att hon lekt och haft jätte roligt tillsammans med Sivs barnbarn som är här nu! 

Ha en fin dag mina vänner, för det tänker jag ha! 

Johanna. 



1 kommentar:

  1. Ser härligt ut!

    Låter jobbigt med kli i benen.
    Jag hade det när jag var gravid eller det hette restless legs, vet inte om det är detsamma men det som hjälpte på mig vad att dricka grape juice eller tom grappo några gånger om dan så blev det bättre

    SvaraRadera