Kolared

Kolared

8 juli 2013

Sommaren är här!

Idag har vi haft en riktig skön dag. Började med lek och bus ute hela förniddagen i solen. Farfar kom, och vi bara njöt att sommarn är här på riktigt. 

Efter lunch var det dags för att sova middag för Elsa, jag vila en stund på soffan innan jag satte igång och fixa och dona. Sen var det dags att väcka Elsa vilket inte var det lättaste. 


Hon ville bara somna om. Men efter många om och men kom vi iväg. Målet var att plocka upp mormor Berit och bada på backagårdsbadet. Även jag doppade mig helt idag, vilket var skönt i värmen! 

Elsa har verkligen energi till tusen och ville inte lyssna på mig. Utan busade en hel del. 

Väl hemma hos pappa och farfar blev det en toppen kväll med grillat och och supergo tjej! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar