Kolared

Kolared

5 juli 2013

Sommarlov.

Idag gick Elsa på sommarlov. Vilket innebär att det är inget dagis på 4 veckor. Vi firade detta med ett kort men intensivt besök i Kinna där det var "sommar fredag" ( uppträdanden och jippo ) 

Först gick vi till fiskedammen som var gratis för alla barn. Tyvärr var det en godispåse man fick, Elsa var stolt för det är märkvärdigt att ha en godispåse men väl hemma när vi öppna denna så var det som jag trodde. Hon ville inte ha , gillar det inte. 

Men sen gick vi vidare till hoppborgen och karusellen vilket var populärt! Träffade även mormor, morfar och morbror, morbror fjäskade med Elsa och bjöd henne på en glass innan vi åkte hem. 

Jag och Elsa kom samtidigt som pappan i huset. Vi tog fram lite godsaker och nått gott att dricka, 


Sen hade jag två små sommarpresenter till Elsa, bl.a. En såpbubblemaskin. Vilket var väldigt uppskattad, oj så kul hon hade med den. 


Kvällen avslutades med grill innan Elsa var helt slut efter en heldag på dagis! Somnade på 5 minuter. 

Nu slappar jag i soffan, tror det blir en tidig kväll för mig med. Ganska trött! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar