Kolared

Kolared

24 mars 2013

Tankar, helgen, veckan och tips.

Igår efter lunch blev det en spontar tur till Borås. Blev lite shopping på Lindex till Elsa. Ny t-shirt och leggings. Nöjd tjej-nöjd-mamma. Passade även på att handla lite på ica maxi innan vi åkte hem.

Elsa premiär kissade ute igår på vägen hem också. Vilket gick jätte bra. Tycker verkligen det har gott så bra och fort med att Elsa blivit blöjfri. Min stora tjej, nu finns bara blöja på natten.. som ska bort med tiden också. Men en sak i taget.

Här på förmiddagen har jag städat köket, gott att få skurat golvet och så.

Elsa sover redan "förmiddag", inte så konstigt om man vaknar 04.30. TOK!

Idag ska Martin ta mig ut på äventyr, en övergiven konstig plats han vill besöka. Och Elsa ska busa och bada hos mormor. För det har hon bestämmt.

Helgen går såå fort.. imorrn redan måndag. Men detta blir en härlig vecka när man har lite längre ledighet att se fram emot, PÅSKEN. Hade en tokig dag med bara 3 timmars jobb imorrn, men blev nyss uppringd av en kollega så det blev heldag. BRA!

Ska också försöka besöka Toveks i veckan för att beställa 2 nya sommardäck, och så ska 12ert på en lite tur tillvetrinären. Skulle också vilja hinna med en tur till en utförsäljning i veckan och så ska det handlas påskmat. Så det finns att göra i veckan.

Nu ska jag sätta lite färg i ansiktet innan hjärtat min vaknar.

TREVLIG SÖNDAG!

Vill också passa på att tipsa er att idag är sista dagen för att få 40% på märkeskläder/skor på Ellos. Själv fyndade jag ett par nya converse, vita såklart! Koden är 275518, så istället för 699:- betalade jag 464,50 inkulive frakt.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar