Kolared

Kolared

10 mars 2013

Söndag och vinnaren är..

Elsa sover redan "middag" då hon var riktigt trött och gring. Jag sitter och bockar av på min "to do"-lista. Och har fått gjort en hel del. Gott.

Snart blir det att börja fixa med lunhen som idag blir kyckling, pasta och sås. MUMS.

Våra planer för dagen är att åka och hämta ut 3 paket som väntar på mig. Alltid lika kul. Sen måste jag handla lite då det ekar i kylskåpet och skönt att få avklarat det viktigaste innan veckan börjar. För gud vad det är trist att behöva göra det efter jobbet när man är trött och bara vill hem.

När vi ändå är nere i Kinna sen blir det en fika hos farmor. En riktig söndag i alla ära.


Vill nu också avslöja vinnare av 2 paket blöjor i valfri storlek från Blöjbudet.
Stort GRATTIS säger vi till ANNA KVIST!

Vann du inte denna gången så har jag ju precis startat en ny tävling där det kanske blir du som vinner.

Ha en fin söndag!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar