Kolared

Kolared

10 mars 2013

Ny tävling.

Visst är det härligt med tävlingar? Just därför tänkte jag att vi drar igång en nu på studs. Denna gången har du chans att vinna ett presentkort värt 200:- hos Exclusivekids.se. Där hittar du märken som Småfolk, Ralph Lauren, EGGKIDS bara för att nämna några. Ta en titt vad som är din favorit.

 
Hur gör man då för att tävla, jo följande.
 
* Gilla ExclusiveKids.se på facebook.
 
* Lämna sedan en kommentar här på bloggen.
 
Tävlingen avslutas den 20 mars kl 20.00
 
LYCKA TILL!
 
Johanna.
 
 

12 kommentarer:

  1. skulle va kul att vinna kan bli födelsedagspresent

    SvaraRadera
  2. Vill ju jättegärna vinna så klart!!!/Josefine

    SvaraRadera
  3. Gillar på fb med namnet Camilla Samuelsson.
    Skulle vara en perfekt vinst nu när vi väntar nummer fem ♥

    SvaraRadera
  4. Gillar redan på face-johanna andersson :D

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med !
    Gillar på fb sedan länge - Michaela Ambjörnsson,
    och har jag turen att vinna blir det en extra present till viggo på 3 års dagen, en eggkids tröja !! :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Gillar ExclusiveKids.se på Facebook.
    Är säker på att det inte skulle vara några som helst problem för mig att hitta något fint att köpa i shopen om jag vann :-)
    Håller tummarna!
    Elisabet A.
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Gillar dem sen tidigare med mitt namn Tina Carlström.

    Vill jätte gärna vinna, älskar deras kläder och har handlat där tidigare. De har jätte bra service!

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Gillar på Facebook :)

    agnetaalbertsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag får väl pröva lyckan :-)

    Camilla Lönnqvist

    SvaraRadera
  10. Jag har gillat på facebook i namnet Maria Ljungkrantz.

    SvaraRadera
  11. Jag har gillat på fb, hoppas på vinst!

    SvaraRadera