Kolared

Kolared

6 dec. 2011

MYKIDOO!

 Collegejacka, svart, gul rand
Då var det dags för tävling igen här på bloggen, denna gången har du chansen att vinna denna tuffa tröja från Mykidoo. Finns i storlek 74/80 till 146/152 till ett värde av 290:-

Tävlingsreglerna är lätta, antingen gillar du Mykidoo på facebook eller anmäler dig till deras nyhetsbrev på hemsidan. och sedan lämna en kommentar. Så alla kan vara med och tävla med eller utan facebook!

Tävlingen pga till 18/12 kl 21.00

LYCKA TILL!

17 kommentarer:

  1. Vill vara med! Jag har gillat på Fb :-)

    SvaraRadera
  2. Jag är med!

    Margareta

    SvaraRadera
  3. Jag har anmält till nyhetsbrev, så jag är med i tävlingen!

    SvaraRadera
  4. Jag är med och tävlar!

    SvaraRadera
  5. Jag är med och tävlar, Gillat på Facebook :)

    SvaraRadera
  6. Hoppas detta funkar, men jag har gillat på Facebook. Och hoppas på vinst!

    Sandra Karlsson. M

    SvaraRadera
  7. Klart man är med! Dock i sista sekund.

    Amanda. C

    SvaraRadera
  8. Har gjort enligt tävlingreglerna!

    SvaraRadera
  9. Klart vi vill vara med och tävla! Jag har gillat på FB också =)

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med och tävla om en tröja i stl 74/80

    SvaraRadera
  11. Jag vill såklart vara med!

    SvaraRadera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. Jag vill också vara med..

    SvaraRadera