Kolared

Kolared

15 dec. 2011

Fortfarande bortkopplad..

Jag vet att för tillfället är jag ingen vidare bloggare, men det är inte så lätt utan internet, men jag gör mitt bästa genom att blogga med mobilen.. men idag var det 3 bilar med folk som var och grejjade med vår telefon och internet uppkoppling så förhoppningen är att det ska vara fixat idag. Fast det sa dom igår också.. så jag vågar inte hoppas för mycket.

Idag har jag hunnit göra mycket, när jag kom hem efter att ha lämnat Elsa på dagis, gjorde jag en lasange. Tycker det är så gott att ha mat färdig, för Elsa är en hungrig tjej som inte kan vänta på att maten ska bli klar. *ler*

Sen en massa ärrenden, samtal och mail som skickat iväg. Är på stommen nu och lånar lite internet av mamma.

Förhoppningsvis är jag tillbaka redan ikväll.. om det är som dom lovat.

Ha en fin dag!

Johanna.

Veckans gratis: 2 böcker till Elsa, strumpor, kaffe, brickor och en deo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar