Kolared

Kolared

23 dec. 2011

JULKLAPPAR!

Igår kom farmor hit för att fira jul med oss, Elsa fick denna fina trehjuling, och hon blev helt stum av glädje när hon fick den. Jag fick en bok av Mia Skäringer och en film "Dyngkåt och hur helig som helst", vilket jag hade önskat mig. Martin fick ett par nike airmax så alla var nöjda och glada, även framor över hennes presenter.


Efter paketutdelningenm blev det julmat.


Idag har jag vart och klippt mig, sen blev det hämtmat som farmor bjöd på hemma hos henne. När vi kom hem fikade vi och delade ut en julklapp till Elsa, för att det blir så mycket imorrn ändå så vi tyckte hon kunde få en redan idag, och hon tjoade och skrattade. Och lekte länge med sin verktygsbänk. Så det var ett gott betyg att hon gillade den.



Snart blir det julkalendern, mat och bingolott, ska även slå in som sista julklapparna.

Ha en fin kväll dan för dopparedagen!

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar