Kolared

Kolared

7 feb. 2011

Vilken fantastisk dag!

Vi började dagen på babysång i Kinna. Elsa blev grattulerad av sina bästisar. Fick en söt vattenkanna. Så till sommarn kan hon hjälpa mig att vattna blommorna. Tack snälla!


Elsa var verkligen på topp humör där idag, hon spelade med att instrument, diggade och klappade händerna. Stånde utan att hon höll i nått. Vi sjöng även "ja må hon leva" för henne. Sen efter sång stunden går vi alltid in och leker i ett lekrum. Då tog Elsa sitt första setg, gissa om jag blev stolt!? Detta gjorde hon två gånger..


Sen här i eftermiddag så satt jag på golvet och lekte med henne, då reste hon sig upp mot mig och pussade mig på munnen, utan anledig bara så där. Blev helt varm i hela kroppen! Mamma älskar sin ELSA!


 


Johanna


 


SDC11200.JPG


 


 


 

1 kommentar:

  1. Sikken duktig tjej! Att man fick vara med när hon gjorde första steget :)Kram

    SvaraRadera