Kolared

Kolared

16 feb. 2011

Babysim, Underbara Elsa & Shopping!

Idag var det dags för babysim, idag var Farmor med. Provade lite nya saker idag. Alltid kul att göra det. och Elsa är som en fisk i vattnet. Blev bjuden på lunch efter på "Rå röda lingon". GOTT!


Elsa är i en fantastisk ålder just nu, hon förstår allt man säger och ger så mycket glädje. Måste berätta, igår var vi en sväng hos mamma. Jag gick på toan och Elsa och mormor satt/stod i soffan och tittade ut i fönstret. Då fick Elsa tag i en blomma så det blev jord lite här och var. Mamma bara tittade på henne utan att säga nått, då böjer sig Elsa fram och pussar mamma. UNDERBART! Tänk om man kunna vara lite mer så i livet att gör man nått tokigt så kunde man pussas så blev allt bra! <3


Jag längtar så efter FREDAG, ska få skämmas bort lite. Jag har nämligen fått en shopping-dag av mamma. Har bestämmt att vi ska åka till Kungsbacka. Fick ju en del pengar när jag fyllde år + presentkort så jag sitter redan och funderar på vad jag ska shoppa. Får även bensin-pengar och ska bli bjuden på lunch. Ska bli så roligt!


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar