Kolared

Kolared

28 feb. 2011

MÅNDAG hela dagen lång!

Idag var det dags för att sjunga och träffa kompisarna. ÄNTLIGEN! Känns som det var länge sen vi var där nu.. har missat 2 måndagar. Idag var vi 6 mammor och barn. Var jätte mysigt! Dessvärre kom ett tråkigt besked idag från en vän där. VI TÄNKER PÅ ER!


Sen blev det lunch och prommenad på stommen. Innan vi åkte hem åkte vi och hämtade ett paket med roliga produkter att buzza.. återkommer senare med vad vi får prova!


Imorrn skulle jag på arbetsintervju men idag kom ett samtal från stället då dom sa att det finns ingen budget till att anställa nån? VARFÖR SKÖKER MAN DÅ FOLK? Irreterad jag blir.. tur att jag inte hann åka dit på intervju då hade jag blivit föbannad att ha tagit upp tid för sånt.


Missade ju babysimmet förra veckan pga av sjukdom, men det som var bra med det hela är att vi får simma två gånger denna veckan. På söndag blir andra gången, vilket betyder att pappan kan följa med. ROLIGT! Tur i oturen kan man säga om att vi missade förra veckan.


I veckan blir det även en tur till BVC för 1-års kontroll.. detta ser jag fram emot att se hur mycket Elsa har växt.


Nu ska jag fortsätta att kolla på "Ullared".


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar