Kolared

Kolared

2 feb. 2011

Känner mig kraslig.

Idag var det morfars tur att följa med på babysimmet. Lika roligt som vanligt. Men jag har kännt mig lite halv förkyld några dagar och efter badet idag blev jag helt mör och fick ont i hela kroppen och sprängande huvudvärk. Men tacka vet jag IPREN.


Men nu här ikväll har jag även fått ont i halsen.. usch.. orkar inte vara sjuk. Så jag hoppas det inte blir värre.


Idag har vi vart och köpt Elsas 1-års present. Känns så gott att ha det gjort. Det är en stor paket..  har även lite andra små presnter till mitt lilla hjärta!


Sen innan jag åkte och storhandlade så tog jag en tur till Visko.. då tänkte jag att nu ska jag banne mig säga till om mina skor som typ har vart sönder sen jag köpte dom i höstas. Jag visade dom och hon sa med en gång att dom får du lämna tillbaka. Så jag gick en sväng och kollade på nya skor.. första jag provde blev bra. Så jag gick ut från affären med ett par nya skor och 260 kronor rikare. Det känndes bra. Det lönar sig att säga till..


Mamma hade sytt färdigt gardinerna till köket som jag fick med mig hem idag. Så nu är det super-fint i mitt kök!


Nu ska jag borsta tänderna och gå till kojs och hoppas att jag vaknar pigg som en nötkärna!


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar