Kolared

Kolared

18 juni 2009

Mitt hjärta gråter.. Var på Willy

Mitt hjärta gråter.. Var på Willys tidigare, när jag handlat klart gick jag runt bilen och fick se detta. Väntade tills ägaren av bilen som vållat skadan kom. En gammal skrynklig tant på säkert 70-80år. Fick hennes uppgifter och åkte till toveks. Kostar 5500kr + hyrbil. Men hon sa att jag ska skicka fakturan till henne bara. Hade tyvärr inga tider förren aug. Att 3mm skada ska behöva göra att man måste lacka om hela dörren. Men men. Bara det blir bra så skiter jag i vad det kostar.

DSC00694.JPG

2 kommentarer:

  1. vilseimsespindel18 juni 2009 kl. 18:04

    trist...

    SvaraRadera
  2. NEEEEEEEEEEJ!!! Fy vad tråkigt! Vilken tur att du kollade bilen innan du åkte hem! Trist att folk inte är ärliga nog att stanna bara.... :-( Du hann ju inte ens få ha bilen i 2 veckor!!

    SvaraRadera