Kolared

Kolared

30 juni 2009

Hemma igen..

efter som sagt ännu ett kalas idag. Nämligen för min bror som fyller 22år idag. Grattis Grattis! Fick mycket god bufé mat och god tårta. GOTT!


Nu har jag precis fixat lite käk som Martin ska ha med sig till jobbet imorrn, och så förberder jag mat som ska bjudas på imorrn kväll när mina tjej-kompisar kommer hit. Elin och Lisa. Ska bli trevligt!


Innan vi åkte iväg på kalas idag svängde jag och Martin förbi hos hans mamma för att fixa lite saker på datorn, för att det finns skrivare där. Bla. har vi nu bokat båtbiljetter för att åka och hälsa på Camilla, Bobo och Ida den 7juli till den 9 juli. Ska bli jätte skoj. Sen skulle vi fixa ett par biljetter också, men det krånglade så Martin ska fixa det på jobbet imorrn nämligen till MORD TILL MATEN heter det i Varberg. Låter spännande,


Nä, får nog börja förberda mig för sängen snart.


Godnatt mina vänner!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar