Kolared

Kolared

21 juni 2009

JÄVLA..

...visdomständer!!!! Har tyvärr 3 sstycken sådanna kvar. En av dom har nu börjat jävlas med mig. Tror jag måste dra ut den. Imorrn klockan 08.00 är det jag som ringer min tandläkare. Har knaprat värktabletter hela helgen! Fattar f-n inte varför man ska få dom jävla tänderna, dom ger ju bara besvär.


Men har även fått gjort lite nytta idag också. Packat upp en hel del saker från våra flyttlådor. Har lite kvar men det känns bra att vi har fått hallen fri från alla saker nu ialla fall..


Nu till veckan blir jag ensam här i ett par dagar. För Min älskling ska iväg till Tyskland med jobbet. Han åker Onsdag kväll och kommer hem Lördag förmiddag. Så jag är tacksam för besök om nån känner för det...?


Nu blir det att sätta på Tv:n.


Johanna


 


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar