Kolared

Kolared

16 juni 2009

Kalas, golv och naglar!

Igår efter jobbet åkte jag och Martin ner till Kinna för att göra lite ärrenden. Fick tanka min bil bla. (har redan kört ca 60mil) , sen åkte vi hem till Margareta (Martins mamma) på lite "kalas" för hon fyller år på midsommardagen men är bortrest då, så då firade vi henne lite igår. Fick kallskuret med Hemköps egna potatissallad och goda frukter och kex. Efter det blev det en kopp te med vinetta-glass och jordgubbar. MUMS!


Idag var det lättstädat på jobbet på en utav avdelningarna då jag och en annan tjej bonade golvet på en avdelning igår. Blev kanon fint. Nu ska man bara finna tid till dom andra avdelningarna och göra det lika fint där.


Efter jobbet var det dags att fixa naglarna.. nu är dom kanon fina! Sen käkade jag hemma i Kinna med hala familjen, mamma och pappa är ju alltid ledig på tisdagar och Jonte var hemma på lunch.


Nu ska jag snart sätta på lite käk... väntar på att Martin ska komma hem också.. men han dyker nog snart upp.


Johanna

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna, vet du något bra klippställe i Skene/Kinna?Känns lite onödigt långt att åka till Göteborg bara för en klippning... Tacksam för tips! //Stina

    SvaraRadera
  2. Själv klipper och färgar hår mitt hår på FRISÖRTEAMET i Kinna. Finns många duktiga tjejer där och även ägaren Kenneth. Så ring dit eller gå dit måndag eller tisdagar då dom har dropp in. Kram

    SvaraRadera