Kolared

Kolared

11 okt. 2015

På banan igen!

Ja, då var man åter på banan igen. Jag sov i 1 1/2 dygn i slutet av veckan och knaprade alvedon. Efter det känner jag mig pigg och frisk igen. Skönt att det gick över så fort. Så imorrn blir det jobb igen, börjar väldigt tidigt! Så nu blir det soffan resten av kvällen för att ladda för en ny jobbvecka. 

I helgen, ja igår gjorde vi i stortsett klart verandan. Möblerna är inne, och jag är galet nöjd. Jag ska köpa, ny tavla, belysning, filt och blommor så blir allt kanon! 


Igår kväll åkte jag och Elsa till mormor och morfar och sov där över natt. 

Idag började vi dagen med en liten promenad. 


Sen var det dags för Elsa att byta om, för det vankades barnkalas. 

Det var en glad och nöjd tjej jag hämtade 2 timmar senare. 

Jag själv var väldigt rastlös här hemma i eftermiddag så jag gick ut i skogen gick, en runda på 50 min. Så jag känner mig nöjd med mig själv. Med lurar i öronen går det riktigt bra och är riktigt skönt! 

Godkväll! 

Johanna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar