Kolared

Kolared

2 okt. 2015

45 timmars vecka!

45 timmar har jag arbetat denna vecka, så jag är jävligt sliten. Sena kvällar, mycket intryck men jävligt roligt. 

Blev så glad att jag fick möjlighet att sluta 1 timma tidigare idag, annars hade jag jobbat 46 timmar denna vecka. Behövde det verkligen. Att få hämta Elsa innan mellanmål kändes som lycka för oss båda. Att hinna träffas och umgås innan läggdags! 


Busa och gosa. 

Min nacke/ rygg har klarat sig rätt bra idag tackvare alvedon, men smärtan finns ändå där. Hoppas att vila och ta det lungt i helgen ska göra det bättre. 

Nu är 1 vecka gjord på vikariatet på jobbet, känns jätte bra. Kunde inte blivit bättre. Jag har underbara kollegor som är så snälla och vi har roligt tillsammans. Även om jag vart i huset mycket innan har jag fortfarande en del att lära, rutiner bla så jag hoppas dom har överseende med mig i början. Men jag suger åt mig och gör vad jag kan! 

Blev så glad idag också då jag blev tillfrågad att få följa med på roligheter senare i oktober, tack det värmde! Ska bli jätte roligt! 

Nu är det jag och soffan resten av kvällen! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar