Kolared

Kolared

7 feb. 2015

Spritter i kroppen!

Idag har jag haft en sån där go lördagskänsla hela dagen, till och med för första gången på länge känt för att gå ut. Vad händer? Jag? När var jag ute sist? 

Men idag har jag förberett inför morgondagens barnkalas. Vart i lokalen och dukat och fixat! 



Ikväll blev det taco och mellomys, jag är inte jätte noga med mellon men när man är hemma och inte har nått annat är det väl ok underhållning. Och Elsa tyckte det var kul att dansa till låtarna. 

Sen ikväll har jag och Martin fixat en spellista till barnkalaset då Elsa vill ha disco imorrn. Jag har druckit vin och provdansat listan ett antal gånger, den är grym! Men nu börjar även jag bli trött, helt slut efter all dans, länge sen jag hade sån energi och glädje! Underbart! 

Godkväll! 

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar