Kolared

Kolared

13 feb. 2015

Kalas helg!

Dagen börja med värsta huvudvärken. Vilken innebar att jag blev hemma från jobbet och sov halva dagen. När jag vakna var jag som en ny människa. Var väl det jag behövde. 

När jag sen hämta Elsa åkte vi hem till stommen en stund för att ta det lungt och att Elsa skulle byta om för kvällens kalas, pyjamasparty! 

När Elsa var på kalas var jag äntligen och klippte mig, har ju sett förj-vlig ut i håret rent ut sagt, så det känns gott att fått det gjort. 

Det var sen en nöjd tjej från ett roligt kalas jag hämta! Hon hade mycke att berätta. 

Morgondagen är full med kalas även den, för nån ( läs jag ) fyller år imorrn, och Elsa ska på ytterligare ett barnkalas imorrn och sen blir det kalas här hemma. Full rulle med andra ord, så ikväll vill det till att lägga sig i tid. 

Godkväll! 

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar