Kolared

Kolared

17 feb. 2015

Loppi blogbag.

I förra veckan fick jag hem Loppiblogbag med massa härligheter att prova. 


Den innehöll följande. 

Blutsaft, ett järntillskott. Jag har nu tagit detta på morgonen får se om det kan göra mig lite piggare. Smakar inte godis, men det går ner.

Ekomusli, ekologisk. Jätte god, både jag och Elsa har ätit den till yoghurt och fil. Allt odlas i Sörmland och flingorna framställs genom kallvalsning på Warbo kvarn. 

Kidszoo, multivitamin som Elsa äter dagligen sedan ca 6 månader tillbaka. Innehåller bara naturliga färger och aromer och inga konstgjorda sötningsmedel. En nalle om dagen ger en bra dos av de vanligaste vitaminerna. Hade Elsa fått hade hon ätit flera /dag då dom smakar godis! 

Castus, fruktstänger fulla med naturlig energi. Bra som mellanmål. Dock inget som föll varken mig eller Elsa i smaken. Men tänkte klippa sönder dom och ha dom i filen. Då kanske dom går ner. 

Friggs, hälsote Blåbär och Acai är ett rooiboste som är härligt och bärigt. Naturligt fritt från koffein. Jätte gott! 

Friggs, riskakor, tunna och krispiga med smak av Chiafrön och Havssalt. Jätte goda. Perfekt mellanmål! 

Friggs, vitaminbrus. Sockerbalans för den som vill minska sötsuget. Funkar denna kommer jag bli en storkund. Den smakar gott så det är lätt att få i sig! 

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar