Kolared

Kolared

23 juni 2013

Söndag.

Idag hade jag och Martin sovmorgon, satte på tv:n och bara låg och drog mig i sängen. Hur gött som helst. Men gud vad jobbigt tyst det är här hemma när inte vår lilla Elsa är här.

Jag och Martin tog lite bilder på vagnen som vi skulle lägga ut på försäljning innan vi åt frukost. Efter frukosten fick jag ett mail att det var en tjej som ville komma och kolla på vagnen. ( några timmar senare var hon här och köpte den)

Strax där efter kom Elsa med mormor och morfar, blev lite fika sen var Elsa super trött som gick upp och la sig.

Efter lunch såg det ut att vara uppehåll så vi var på väg ut, i dörren möttes vi av ös regn, så vi fick ta regnkläder. Blev en tur ner till sjön och kolla till båten och ösa ur allt regnvatten.

Foto: Öser ur båten efter all regnvatten.

På väg hem blev Elsa trött och gnällig så vi gick åter hem. Hon var helt slut efter 2 dagar och vart uppe sent. På midsommarafton la hon sig strax innan 24.00 och igår strax innan 23.00 så hon har lite sömn att ta igen. Så det blev kvällsmat och hopp i säng. Vi låg och myste i vår säng, där somnade även jag gott en stund.

Imorrn är det ny dag, ny vecka nya utmaningar. Veckan som kommer bjuder på jobb, utflykt för Elsa med mormor, hjälpa svärmor, tur till Borås och mycke mer..

Men som det ser ut nu börjar vi veckan med sovmorgon jag och Elsa.

Ha en fortsatt fin söndagskväll!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar