Kolared

Kolared

19 juni 2013

Firande, diskmaskin och film.

Idag har det var midsommarfirande på Elsas dagis, så mormor hade fixat en krans. Finklänningen var på så Elsa var redo för ett härligt firande. Det hade dom också haft som jag förstått det, de hade även fått jordgubbstårta. MUMS!

Foto: Midsommarfirande idag på dagis!

Idag fick jag ett meddelande på Fb att det var en som jag intresserad av att köpa vår trasiga diskmaskin. Det är det jag säger allt går att sälja, det gäller bara att hitta rätt köpare. Så han var här ikväll och hämtade den. Och om allt går som det ska får vi den nya vi beställt på tisdag, så det blir än några dagar att diska för hand. SUCK!

Jag var och hyrde nya wallander filmen idag som vi precis har tittat på, gud så bra den var. Satt ihopkurad i soffan. Träffar en alltid lite extra i hjärtat när det handlar om barn.

Nu ska jag hoppa i säng för imorrn ska jag vara på jobbet pigg och glad kl 07.00 medans mina älsklingar är hemma. Lite orättvist måste jag säga, men det ska gå bra. Slutar ju tidigt, fast då jag jag och trängas med alla andra i affärerna. Ja ja det tar vi imorrn!

GODNATT!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar