Kolared

Kolared

29 sep. 2012

Go tjej med på byn!

Idag tog jag med mig en go tjej på byn, min Elsa som var på strålande humör. Vi började med en fika på skrädderiet med Helene och Alfred. Sen gick vi till butiken Vilja för att måla på glas, en liten burk i glas med lock som barn fick måla på. Så får vi komma och hämta den om en vecka när den har härdat ocj torkat. Elsa var jätte duktig och tyckte det var riktigt roligt.

 
Vi avslutade vår tur med ett besök på mc donald, Elsa tyckte det var jätte roligt speciellt i lekrummet efteråt som hon inte ville komma ut ifrån så jag fick hoppa in i det lilla hålet och plocka ut henne, kändes som hela mc donald kollade på mig. Men vad gör man? Det bjuder jag på.
 
Tack underbara Elsa för en rolig tur i Kinna.
 
JOhanna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar