Kolared

Kolared

10 sep. 2012

Dålig morgon blev bra eftermiddag!

Jag och Elsa hade ingen bra morgon, kan bara nämna att lämningen på dagis idag var jobbig. Hon kramade mig hårt och sa -mamma inte jobba. Jag kände att jag fick en klump i halsen och tillslut var tvungen att lämna henne till fröken trots att jag inte ville. Detta har gått och gnagt i mig hela dagen och gjort mig lessen. Vet inte varför jag tog det så hårt idag, för visst har det hänt tidigare att hon vart lessen vid lämining. Och JA jag vet att det går över jätte snabbt, men idag var det tungt. Ville bara vända om och åka hem, men det funkar ju inte så... var bara att bita ihop och åka och jobba.

I eftermiddags på jobbet hörde jag att det var just idag det var cirkus i Kinna, så jag bestämde mig för att när jag hämtat Elsa skulle vi åka och kolla på djuren som brukar gå och beta utan för cirkusen, men till vår besvikelse fanns där bara en häst. Så vi åkte till Netto istället och köpte glass som sedan avnjöts utanför på en parkbänk i eftermiddags solen!

 
När vi kom hem stannade vi ute och idag var det studsmattan och cyklen som var populär.
 
Efter en del kvälls rutiner var vi både i soffan och sen i vår säng och läste sagor och söng.
Så med detta är hela morgonen glömd efter en riktigt bra eftermiddag!
 
ÄLSKAR DIG SÅ KÄRA ELSA!
 
Johanna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar