Kolared

Kolared

31 maj 2017

Onsdag.

Imorse var jag trött, vet inte vad som hände men somna inte förren 23.30 igår. Hade svårt att koppla av efter jobb, familjekväll på jobbet och storhandling. 

Men jag var på jobbet i tid, och orkade med hela dagen och lite till. Är mycke nu både på jobbet och privat med en del övertid, och olika aktiviteter. 

När jag slutade hämtade jag Elsa och hennes kompis som skulle med oss hem idag och leka. Dagen till ära fyllde hon år så det blev gofika och paket följt av lek, pyssel och skratt. Jag blir sådär lycklig i hela kroppen av att höra dom leka och skratta tillsammans. Vänner är viktigt och man måste ta vara på dom väl. 

Sen blev det klassträff på Mos strand. Tipspromenad och fika. Trevligt men det var verkligen svinkallt. Det blåste som bara den. Dock tyckte Elsa jag var den dummaste mamman som inte tillät henne att vara ute långt ut på bryggan. Men det var glömt när vi kom hem som tur var. 


Nu har jag precis tagit en varm dusch och fått upp värmen, och tänkte nu avsluta kvällen genom att slötitta på tv:n innan ett tidigt säng intag.

Godkväll.

Johanna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar