Kolared

Kolared

10 maj 2017

11 maj.

11 maj ( imorgon ) har vart en efterlängtad dag för Elsa. Och en händelserik dag för oss alla i familjen. 

Elsa ska till Navet med skolan, de ska åka tåg dit och buss hem. Ha med sig matsäck, och leka i Stadsparken. Dom kommer få en toppendag! Det bästa av allt är nog att få ha med matsäck om du frågar Elsa. Hon har "beställt" pannkakor med sylt, fanta, gifflar och blåbär. 


Det är inte utan att jag själv är lite nervös, med allt de ska ut och att allt ska gå bra. Men de känslorna får jag dölja för Elsa så hon inte blir orolig, utan får en rolig dag att minnas! 

Jag ska inte till jobbet imorrn utan ut på äventyr jag också, introduktion för nyanställda. Det blir information i olika former med olika talare, lunch på golfresturangen och busstur på eftermiddagen. Blir spännande! 

Martin har imorrn prov, det slutliga i motorsågskörkortet. Vi håller alla våra tummar! Lycka till! 

Eftermiddagen har Elsa avslutning på simskolan. Och ikväll sa jag att hon fick bestämma vart vi skulle äta kvällsmat imorrn när hon haft sin avslutning och hon valde PIZZA. 

Så det blir en spännande och händelserik dag för oss alla tre imorrn. 

Godkväll. 

Johanna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar