Kolared

Kolared

25 apr. 2017

Trött, förlåt och Snapchat.

Idag har jag vart såå trött. Trodde aldrig klockan skulle bli 16.00 idag och jag fick gå hem. Hoppas detta bara var nått tillfälligt och jag har ny energi imorrn. Kommer bli en kväll i soffan. 

Jag fick genast gehör från mitt blogginlägg igår angående att jag var arg och ledsen över Elsas tröja igår. Härligt med personal som bryr sig, tog även upp det vi lämning idag.
Elsa berättade när jag hämtade henne att pedagogen ifråga sagt -förlåt till henne idag. Skönt! 

I helgen på vår tjejkväll blev det tal om snapchat, en app jag laddade ner för ett tag sen men tog bort ganska snabbt. Men när vi satt där i lördags laddade jag ner den igen, inget för mig kanske men jag och Elsa har haft riktigt kul, vi skrattar så vi gråter när vi har tagit fram den här på kvällarna. 


Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar