Kolared

Kolared

24 apr. 2017

Arg.

Jag är väldigt noga med vad Elsa har på sig, att det ska vara helt och rent. Jag kan tom tyckas lite väl i vissa fall. Ett litet hål på ett klädesplagg slänger jag omgående. Och inte samma kläder två dagar i rad förutom ytterplagg och liknande. 

Ikväll berättade Elsa att en lärare sagt till henne att hon var tvungen att ta av sig sin tröja och fick inte ha på sig den på mellanmålet då den var för smutsig. Detta gör mig både arg och ledsen. Jag har nu granskat den och det enda jag kan se att den är lite smutsig nere vid armslutet. Men luktar fortfarande gott eftersom hon bara använt den två gånger sedan den var nytvättad. 

Eller vad säger ni är den för smutsig för att ha på sig? 

Detta kommer jag ta upp imorgon. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar