Kolared

Kolared

18 apr. 2017

Karius och baktus har hållt sig borta!

Idag efter jobbet hade jag tid hos tandläkarn, har vart nervös hela dagen. Eller dagar innan också. Var ju bara en undersökning jag skulle på men inget jag gillar. 

Klockan 17.00 hade jag tid.. klockan gick och mer nervös blev jag klockan blev 17.03... 17.09 då tänkte jag nej nu skiter jag i detta. Men satt ändå kvar.. när klockan var 17:14 kom hon och ropade upp mig. Är man nervös borde det vara lag på att få komma in i tid. Väntan gör det bara värre..

Hur som helst, klockan 17:40 gick jag där ifrån glad som en jag vet inte vad. Inga hål, inga problem. Hon tyckte jag jobbade på bra med tandborstningen och jag behöver inte komma tillbaka förren om 18 månader! Jippi! 



Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar