Kolared

Kolared

7 mars 2017

Snö, dropp och färgning!

Idag när vi kom hem hann vi med utelek i snön, så underbart att det är ljust så länge och snön lockar Elsa ut lite extra. Så vi hann med 30 min ute innan det var dags att komma in i värmen och laga mat. 


Imorrn är en schemat fullspäckat. Först jobba givetvis. Sen slutar jag tidigt och ska åka raka vägen till Borås lassarette. Då väntar dropp. Min andra dos. Än kan man inte få resultat av det utan kanske först om 8-10 veckor. Så detta är ju en långsiktig medicin som förhoppningsvis ska hjälpa mig.

Efter det blir det ett besök hos frissan, det är efterlängtat kan jag lova. För mitt hår är verkligen i behov av lite färg. Kolla själva?! 


Nu blir det en lugn kväll i soffan! 

Godkväll. 

Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar