Kolared

Kolared

3 mars 2017

Från ris till ros.

Skrev ju tidigare i veckan om att jag kände mig både sårad och arg efter en kommentar jag fått från en på jobbet. 

Då känns det så skönt att jag fått ris från två håll senare i veckan, en på jobbet och det som värmde mest var när en mamma idag välkomnade mig tillbaka och var glad att se mig. Tänk att små ord och handlingar kan betyda så mycke. Så nu känner jag mig stark igen. Tack, det behövde jag! 

Idag slutade jag tidigt, så när jag kom hem gick vi ut alla 3, det behövde vi och framförallt Elsa behövde få komma ut och få leka och andas frisk luft efter dagar med magsjuka. Skönt att det nu är över. 



Nu säger jag godnatt och laddar för en härlig helg tillsammans med familjen, inget bokat, bara ta det som det kommer. Så härligt! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar