Kolared

Kolared

12 juli 2016

Känslorna går upp och ner.

Våra känslor här hemma går upp och ner, säger man nått eller ser en bild ligger tårarna inte långt borta. Sen tror jag vi alla tre känner ilska över att behöva gå igenom detta. Svårt att sätta ord på hur man känner sig. 

Idag var dödsannonsen i Borås Tidning, blev jätte fin! 


Men idag kände jag att jag behövde komma hemifrån, få nått annat att tänka på. Och att få ha kul med Elsa. Så det blev några timmar på Leos lekland. Jätte kul! 



Är det uppehåll imorrn funderar vi alla tre att åka till Liseberg, så det är bara att hålla tummarna! 

När vi åt kvällsmat så tappade Elsa sin andra tand, hon var så glad! 


Och vad det gäller mig och min förkylning blev domen detta i 10 dagar! 


Godkväll! 

Johanna. 










1 kommentar:

  1. Bra idé att hitta på något som skingrar tankarna. Kram på er.

    SvaraRadera